tiistai 27. tammikuuta 2009

alison jackson

Houla!

Mä en oo nyt ihan varma että kenet kaikki teistä mun pitäis tuntea...TIETYISTÄ PIIREISTÄ :D Eli jos luulet että mä en välttämättä muista tai tunne sua vuosien takaa niin esittäytykää ihmeessä :D

-------------------------------------------------------------------------------

Ja kaikki julkkis-tiirailijat käykääs katsomassa sivulla alisonjackson.com ihan mielettömän kenkkuja kuvia julkkiksista :D ensin luulis että ne on oikeita SALAKUVIA mutta what you see in this book is not real...löysin meiltä töistä ton Confidental-kirjan, aika veikeeetä :D




Ps. muistakaa pestä käsiä paljon ku on kaikkea vatsatautia liikkeellä :O

6 kommenttia:

llaura kirjoitti...

noh noh sari, kyllä tilaaminen kuuluis tietää jos pyörittää omaakin blogia ;--D

Sanna kirjoitti...

^jos oot tuolla blogilistalla (http://www.blogilista.fi/) ni sit sieltä voi tilata sun blogin et ne päivitykset tulee aina siellä näkyviin.. jotenki tyhmä juttu mun mielestä, en käytä sitä, ku helpommin mä ne täältä nään samalla ku kirjaudun tänne :D

June kirjoitti...

Mut sun pitäis tietää _piireistä_ :D Mut esittäydyinki jo joskus aiemmin..

babyfat kirjoitti...

Kiitos Sanna :D emmäkään oikein ymmärrä sen blogilistan tarkoitusta ku tosiaan kirjautumalla omaan blogiin ni ne näkee <:) mulle sopii hyvin olla amatööri :D!

Bubble, mulla on hämärä mielikuva sun käsialasta ja siitä että opiskelit joskus arkkitehtuuria :D

llaura kirjoitti...

blogilistas on se hyvä puoli et kun seuraa 70 eri blogia niin ku minä niin ne tulee vähän selkeemmin siihen kun bloggeriin :D sen takia sitä käyttää ne ketkä seurailee vakkaristi useempaa ku muutamaa blogia ;) eli siis aika hc-meininkii :DD

llaura kirjoitti...

työttömänä ehtii, mul on tälki viikol ollu maks 2h koulua/päivä :---D !! no ei mut mul oli 78 niit bogei tuol blogilistalla, mut just poistin ainaki 30 sieltä, enää siis 50 jälellä :--D ei mul oo oikeesti muuta tekemistä ku dataa .____. pelasta mut, treffataan joku pvä :D?

ja ihan mustavalkonen se tatuointi on, en mä uskaltanu värillisenä ottaa vaik teki kyl vähän mieli :p